пʼятниця

17 квітня 2020 року
Привіт, мої Умійки і Всезнайки!!!
Насамперед, дякую усім, хто насичує мене своїм завзяттям!
 Ваші дописи, фотознімки і сумлінно виконані вправи в зошитах  - це ДИВОВИЖНИЙ СКАРБ!!!
Мене це дуже-дуже тішить!
( Колаж обіцяю помістити згодом.)
 А тепер, на завершення робочого тижня, нові завдання!!!
Приймайте цю життєдайну силу і наповнюйтесь знаннями!
 Хай наполеглива праця винагороджує вас усіх!

Укр. мова: Дієслова-синоніми. Редагування тексту.
(Впр.350-352).
 - Перегляньте цікаве відео.

Математика: Знаходження числа за його частиною.Задачі на знаходження числа за його частиною(№№1022-1030).
 - Готуйтесь старанно, адже через урок - у нас перевірна робота.

Читання: Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів.
 Г. Демченко "Лелеки"(скорочено).
 - Візьми підручник (с.149) і спробуй читати текст за автором відео.

 - Розкажи матусі чи комусь із членів сім'ї, як лелеки збиралися в далеку дорогу і яке лихо спіткало лелечу зграю. У чому виявилася турбота і справжня дружба між птахами?
 - Поміркуй, що могло б статися з молодим лелекою, якби до нього поставилися байдуже?
 - Порівняй оповідання Ю. Збанацького та Г. Демченко про лелек.
  - Що спільного й відмінного в поведінці птахів у цих творах? 

Природознавство: Для чого потрібні скелет і м'язи? Опорно-рухова система(с. 147-148)

 - Пригадай, як можна виробити правильну поставу.
На основі цих знань склади пам'ятку в малюнках для дошкільнят.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.