17 квітня 2020 року
Привіт, мої Умійки і Всезнайки!!!
Привіт, мої Умійки і Всезнайки!!!
Насамперед, дякую усім, хто насичує мене своїм завзяттям!
Ваші дописи, фотознімки і сумлінно виконані вправи в зошитах - це ДИВОВИЖНИЙ СКАРБ!!!
Мене це дуже-дуже тішить!
( Колаж обіцяю помістити згодом.)
( Колаж обіцяю помістити згодом.)
А тепер, на завершення робочого тижня, нові завдання!!!
Приймайте цю життєдайну силу і наповнюйтесь знаннями!
Хай наполеглива праця винагороджує вас усіх!
Укр. мова: Дієслова-синоніми. Редагування тексту.
(Впр.350-352).
- Перегляньте цікаве відео.
(Впр.350-352).
- Перегляньте цікаве відео.
Математика: Знаходження числа за його частиною.Задачі на знаходження числа за його частиною(№№1022-1030).
- Готуйтесь старанно, адже через урок - у нас перевірна робота.
Читання: Читаємо і порівнюємо твори різних жанрів.
Г. Демченко "Лелеки"(скорочено).
- Візьми підручник (с.149) і спробуй читати текст за автором відео.
- Розкажи матусі чи комусь із членів сім'ї, як лелеки збиралися в далеку дорогу і яке лихо спіткало лелечу зграю. У чому виявилася турбота і справжня дружба між птахами?
- Поміркуй, що могло б статися з молодим лелекою, якби до нього поставилися байдуже?
- Порівняй оповідання Ю. Збанацького та Г. Демченко про лелек.
- Що спільного й відмінного в поведінці птахів у цих творах?
Природознавство: Для чого потрібні скелет і м'язи? Опорно-рухова система(с. 147-148)
- Пригадай, як можна виробити правильну поставу.
На основі цих знань склади пам'ятку в малюнках для дошкільнят.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.